Reklama

sobota, 17 listopada 2012

Laptop HP Compaq CQ58-215 z Biedronki

Laptop HP Compaq CQ58-215 w Biedronce będzie sprzedawany od 22 listopada 2012r. Notebook posiada procesor AMD APU E1-1200, ekran  HD 15,6 LED, 4GB RAM DDR3, Dysk twardy 500GB,  akumulator litowo-jonowy (6-komorowy, 2200mAh), Windows 8. To wszystko za cenę 1299zł. Notebook HP Compaq CQ58-215 sprzedawany w Biedronce nie jest dla graczy! Najnowsze gry mają za duże wymagania na taki sprzęt. Wyjątkiem będą stare gry lub takie które są uruchamiane w przeglądarce internetowej :)

Laptop HP Compaq CQ58-215 z Biedronki
źródło: biedronka.pl


Laptop HP Compaq CQ58-215 z Biedronki sprawdzi się w pracach biurowych, słuchaniu muzyki czy oglądaniu filmów. Cena tego modelu jest bardzo dobra w porównaniu do innych sklepów. Np w sklepie komputronik.pl za Laptop HP Compaq CQ58-215 zapłacimy 1499zł czyli o 200zł drożej. Za taką cenę parametry urządzenia są przyzwoite. Jedyne do czego można się przyczepić to mało wydajny procesor. Do profesjonalnej obróbki wideo czy grafiki lepszy byłby bardziej wydajny Intel.

Specyfikacja techniczna laptopa HP Compaq CQ58-215
- system operacyjny Windows 8 (wersja 64-bitowa);
- procesor dwurdzeniowy AMD APU E1-1200 1.4 GHz (1 MB pamięci podręcznej L2);
- pamięć 4 GB DDR3 (1x4 GB);
- dysk 500 GB SATA (5400 obr./min);
- wyświetlacz HD o przekątnej 39,6 cm (15,6") z podświetleniem LED i technologią BrightView (1366x768);
- napęd optyczny: nagrywarka DVD
- oddzielny układ graficzny AMD Radeon HD 7310 (do 384 MB);
- kamera internetowa HP TrueVision HD z wbudowanym mikrofonem cyfrowym;
- komunikacja WiFi 802.11b/g/n, Bluetooth, Ethernet;
- głośniki Altec Lansing;
- porty: 1 port VGA, 1 złącze HDMI, 1 wyjście słuchawkowe, 1 wejście mikrofonu, 3 porty USB 2.0, 1 port RJ45.

Właściwości systemowe
System operacyjny Windows 8 64
Procesory Dwurdzeniowy układ AMD APU E1-1200 z oddzielnym układem graficznym Radeon HD7310
• 1.4 GHz
Zestaw układów AMD A68M FCH
Pamięć
Typ pamięci 4 GB DDR3
Architektura pamięci (1 x 4 GB)
Gniazda pamięci 2 DIMM
Archiwizacja danych
Dysk twardy 500 GB SATA (5400 obr./min)
Opis dysku twardego 500 GB SATA (5400 obr./min)
Napęd optyczny Napęd SuperMulti DVD±R/RW z obsługą nośników dwuwarstwowych
Grafika
Grafika Oddzielny układ graficzny AMD Radeon HD 7310 (do 384 MB)
Funkcje rozszerzeń
Porty 1 port VGA
1 złącze HDMI
1 wyjście słuchawkowe
1 wejście mikrofonu
3 porty USB 2.0
1 port RJ45
Sloty 1 czytnik cyfrowych kart nośników
Nośniki
Kamera internetowa Kamera internetowa HP TrueVision HD z wbudowanym mikrofonem cyfrowym
Urządzenia wejściowe
Urządzenie wskazujące Tabliczka dotykowa z obsługą sterowania dotykowego i z wyłącznikiem
Klawiatura Pełnowymiarowa czarna klawiatura teksturowana
Komunikacja
Interfejs sieciowy Wbudowana karta sieciowa Ethernet 10/100 BASE-T
Bezprzewodowe 802.11b/g/n; Bluetooth
Wymagania dotyczące zasilania i eksploatacji
Typ zasilacza Zasilacz 65 W
Sprawność energetyczna Certyfikat ENERGY STAR®; EPEAT® Silver
Wymiary i waga
Waga 2,45 kg
Minimalne wymiary (szer. x głęb. x wys.) 37,6 x 24,7 x 3,13 cm
W zestawie
Gwarancja 2 lata, ograniczona gwarancja na sprzęt, z transportem od i do klienta, części zamienne i robocizna
Dołączone oprogramowanie Rejestracja HP dla Windows8
Instrukcja wprowadzająca do Windows 8
HP Utility Center
HP Recovery Manager (partycja odzyskiwania, narzędzie do tworzenia dysku USB/Flash odzyskiwania)
Symantec Norton Internet Security 2013 (automatyczne aktualizacje przez 60 dni)
Funkcja HP Connected Music opracowana przez Universal Music Group
Funkcja HP Connected Photo
Funkcja HP Connected ePrint
Cyberlink Power DVD
Windows Live Essentials
Amazon Kindle
Kup pakiet Microsoft Office w celu aktywacji oprogramowania Office na tym komputerze


Ulotka z Biedronki:
Laptop HP Compaq CQ58-215 z Biedronki ulotka

61 komentarzy:

  1. A co z napędem optycznym DVD/CD/RW
    JEST CZY NIE MA W ZESTAWIE ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuszna uwaga. Wpis został zaktualizowany. laptop posiada nagrywarkę DVD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj wieczorem był już tylko jeden u mnie w Biedronce.

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy laptop ma ekran dotykowy?

    OdpowiedzUsuń
  5. czy jest tam wgrny pakiet Microsoft Office

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma dotykowego ekranu.

    OdpowiedzUsuń
  7. czoraj koleżanka z pracy kupiła w biedronce dokładnie ten laptop (czyli Compaq CQ58-215SW za 1299zł), sprzęt trafił w moje ręce, moje wrażenia:
    1. Wizualnie sprawia dobre wrażenie.
    2. Obraz z matrycy dobrej jakości (kontrast, nasycenie kolorów)
    3. Dźwięk z wbudowanych głośników całkiem przyjemny.
    4. Touchpad działa bardzo dobrze (o niebo lepiej niż w modelu Compaq CQ56, z którym także miałem wielokrotnie styczność)
    5. System operacyjny "Windows 8" tego urządzenia uruchamia się szybko (dzięki 4GB RAM i sprawnemu HDD) lecz dla mnie jego interface domyślny Metro kompletnie nie przypadł do gustu, szybko znalazłem sposób na uzyskanie zwykłego interfacu Windows z klasycznym menu START (aplikacja Classic Shell z http://classicshell.sourceforge.net/), po jej zainstalowaniu uruchamia mi się na starcie klasyczny i sprawnie działający "normalny" pulpit
    6. Odinstalowałem "Norton Internet Security", zastąpiłem go darmowym avastem, dodatkowo zainstalowałem Firefox, kodeki audio i video i kilka innych drobiazgów i przystąpiłem do dalszych testów
    6. Przeglądanie stron internetowych działa płynnie
    7. Odtwarzanie plików multimedialnych (w tym pliki fullhd 1080p) w pełni płynne dzięki akceleracji sprzętowej DXVA wbudowanego w procesor układu graficznego "Radeon HD 7310"
    8. Wbudowany dwurdzeniowy procesor "AMD E1-1200" mimo że jest taktowany tylko zegarem 1400MHz działa całkiem sprawnie i do takich zadań, jak przeglądanie stron, praca z pakietem biurowym, oglądanie plików multimedialnych itp jest zdecydowanie wystarczający, wskaźnik TDP tego procesora to tylko 18W co przekłada na cichą pracę wentylatora.

    Podsumowując: wydaje mi się, że jeśli chce się go wykorzystywać do opisanych czynności, to warto rozważyć jego zakup (jego dodatkowym atutem są także: HDMI, czytnik kart pamięci, Bluetooth i dwuletnia gwarancja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7."Odtwarzanie plików w full HD działa płynnie" Nie jestem tego taki pewien

      Usuń
    2. hahaha/....płynne chodzenie po necie? nawet tego nie uświadczysz. mam ten laptop i naprawdę procesor 1,5ghz to jest w tym przypadku jakiś żart... naprawdę nie wiem jak można na rynek wypuścić laptop który nie daje sobie rady z podstawowymi czynnościami..

      Usuń
  8. a co z zasilaczem i baterią, jak jej wytrzymałość?

    OdpowiedzUsuń
  9. Windows posiada prawie wszystkie kodeki, wiec nie wiem o co chodzi z ta instalacja tych kodekow. Do odtwarzania muzyki uzywa sie Foobar2000 (odtwarza wszystkie formaty audio), a do filmow i tak uzywa sie VLC (odtwarza wszystko).

    Co do przegladania internetu to nawet komorki sobie radza, wiec nie wiem po co o tym pisac.

    Nieznany jest model WiFi. Jaki?

    Co do interfejsu METRO(sexual?) to jest to olbrzymia wada. Nie da sie tego odinstalowac i mamy podwojne przegladarki itd. Kompletnie bez sensu.

    Olbrzymia WADA: AMD Radeon 7310 do ktorego brak sterownikow dla jakielkolwiej dystrybucji Linuxa. Nie bedzie dzialac. A szkoda KDE 4.9.3 lub 4.10 smigaloby jak ta lala, jeszcze lepiej smigaloby Xfce, Lxde albo Enlightment 17. Kernel 3.2 LTS lub 3.6. A tak kicha. Windows d u p i n d o u s.

    OdpowiedzUsuń
  10. warto przeczytac:

    http://www.amd.com/us/press-releases/Pages/amd-e-series-apus-battery-2012june5.aspx

    OdpowiedzUsuń
  11. No super mi testowanie, dopiero w którymś komentarzu uzyskalem konkretne dane, po co drogi adminie robisz strone na ktorej piszesz w sumie to co w ulotce ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam możliwości przetestowania wszystkiego od razu. Niektóre relacje z testu pojawiają się później w niektórych wszelkie wątpliwości rozwiewają komentarze innych użytkowników. Na tym to polega. Jednemu ten laptop się podoba a innemu nie. Po to są komentarze by dodawać własne spostrzeżenia lub zadawać pytani :)

    OdpowiedzUsuń
  13. witam mam pytanie czy do tego laptopa moge dodac ram?

    OdpowiedzUsuń
  14. W tabeli powyżej jest napisane:

    "Architektura pamięci (1 x 4 GB)
    Gniazda pamięci 2 DIMM"

    Czyli jak dobrze rozumiem to są dwa gniazda na RAM z czego jedno jest zajęte przez kość 4 GB i możesz sobie dokupić jeszcze 4 GB i będziesz miał 8 GB :)

    Jak źle myślę to mnie poprawcie.

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi kiedy wlaczam skypa to opraz z mojej kamerki jest zielony. Nie wiem co z tym zorbic. Czy może jest to wada laptopa????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem zielonego obrazu kamerki na skype... kompletnie nie wiem co z tym zrobić /zły/

      Usuń
    2. Mam dokładnie ten sam problem - czy udało się Wam go rozwiązać ? Jak?

      Usuń
    3. co do skaypa wystarczy zwykłego zainstalowac na zwykłym pulpicie i wtedy wszystko działa dobrze, wiem bo tez miałem ten problem

      Usuń
  16. Może ktoś wie jak to jest z tym Windows 8 do tego laptopa z biedronki bo w sklepie nic nie wiedzą. Podobno ktoś podał(jest podobno w umowie licencyjnej), że jest to wersja 90 dniowa i później trzeba zakupić pełną wersję Win8. Sam to kupiłem i teraz nie wiem czy nie oddać - proszę o odpowiedź. Czy do Państwa laptopa były dołączone jakieś nośniki z oprogramowaniem, jakieś numery Windowsa 8 i kody, bo ja nic takiego nie dostałem. żadnych sterowników, driverów, płyty z systemem - czy tak ma być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja 90 dniowa jest na antywirus. System Windows jest w pełne wersji

      Usuń
  17. Teraz nie dodają kluczy do Windowsa, sterowników też nie dodają. Powinna być ukryta partycja z której instaluje się system i sterowniki w razie potrzeby.
    W instrukcji powinno być napisane więcej na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak wyżej, sterowniki masz na dysku C, a instalka na partycji recorvery. Klucz do Win8 zapisany jest na stałe w BIOSie. 90-cio dniowa jest licencja na Norton Internet Security który instaluje się razem z systemem.

    OdpowiedzUsuń
  19. do kity z takim systemem jak nie ma morzliwosci wgrania innego systemu i sie tnie

    OdpowiedzUsuń
  20. a jak jest z offcem?

    OdpowiedzUsuń
  21. A czy ktoś moze mi powie czy da sie na nim w nowsze gry ale nie takie z bardzo wielkimi wymaganiami systemowymi tylko w takie o normalnych parametrach?

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj go kupiłem jest warty swojej ceny. Naprawdę polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie nie ma znaczenia czy coś jest z Biedronki, ponieważ i tak jest to produkt bardziej, lub mniej znanej firmy umieszczony po prostu w tym markecie.

    OdpowiedzUsuń
  24. co do linuxa na cq 58 - testowałem suse i Ubuntu. problem jest z kartą sieci wifi qualcom do której ciężko o stabilne sterowniki - w ubuntu wysypywały mi się regularnie. w suse wifi po kombinacjach ze sterami ok ale za to problem z grafiką co dziwne w trybie ratunkowym działa a w normalnym x się nie chciały uruchomić. problem z zamianą karty wifi na inny model - bios pokazuje komunikat unsuported wifi device i kicha z uruchomieniem. windows 7 działa dobrze ale trzeba poszukać sterowników do wifi (nieszczęsny qualcom) oraz do bluetootha. NIS 2013 wersja 90 dniowa ale co dziwne (w każdym razie na tym cq58 kupionym z mediaexpert) 32 bitowa i nadmiernie obciążająca system.

    OdpowiedzUsuń
  25. dla wszystkich którzy będą instalować windows 7 lub inny (linux) na cq 58 - proszę pamiętać o WYŁĄCZENIU w BIOSIE funkcji secureboot i WŁĄCZENIU legacy - bez tego nie da się na compaq cq58 zainstalowac czegoś innego niż windows 8

    OdpowiedzUsuń
  26. jak wejść do biosa w tym lapku? wszelakie znane mi kombinacje klawiszy nie powodują załączenia biosu. Widzę też, że są problemy z sterami do wifi? Znalazł ktoś dobre stery pod win7?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiecie jaka jest jego cena po wyprzedaży, np. Aparaty Fuji były po 899zł a po wyprz. 560zł. tak samo z tym notebookiem - widzę ze jest juz na allegro po 1270 - kupione z biedronki...

    OdpowiedzUsuń
  28. nie jestem do tego ani trochę przekonany, trochę HP nie budzi mojego zaufania, szkoda, że to nie jest chociarz Toshiba..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toszyba mi padła po roku a mój Q ma już 4 lata

      Usuń
  29. A ja nie jestem przekonana co do twojej ortografii :P Komputer jak za takie pieniądze jest ok. Tyle, że ja kupiłam go za 999zł w Avansie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiecie może czy system Windows 8 jest wersją na 90 dni (i później trzeba by było zakupić pełną wersję Win8).czy jest to wersja pełna?

    OdpowiedzUsuń
  31. Całkiem fajny lapek, kupując go miałem pełną świadomość jego wad (słaby procek i nienajlepsza grafika) ale ja nie gram w żadne gry, tylko internet, filmy, projekty (niepotrzebujące supermaszyny), więc dla mnie to żadna wady. Tym bardziej, że kupiony w promo za 999zł. Dla mnie doskonały zakup...

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kupiłem tego laptopa bez systemu. Czy bez problemu mogę windowsa 7 zainstalować ?

    OdpowiedzUsuń
  33. właśnie instaluje 7 na ssd. paru sterów brakuje bo hp wspiera tylko 8 ,ładuj wszystko ze strony hp do 8 a resztę ze strony .sprzętu który brakuje w menadżerze urządzeń ! pozdr. Dr.Kidler

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam wszystkich.Trochę odbiegnę od tematu technicznego.Powiedzcie mi dla czego w Szwajcarii ten laptop kosztuje 250Chf czyli 820 pln.,a u nas dużo więcej.Podobnie jak zestawy kluczy,kosiarki spalinowe(mam na myśli chińskie) i wiele innych artykułów. To nienormalne-ja w Pl. przykładowo za dzień pracy zarabiam równowartość 20 litrów benzyny,a w Ch 70-90 litrów benzyny.Dodam że w obu krajach są porównywalne ceny paliwa. Cóż nadal jesteśmy 3 światem,chyba. Pozdrawiam wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pół roku odpowiem :na cenę składają się podatek vat,akcyza,marża itd.Szwajcaria zawsze miała najniższe ceny na elektronikę i dlatego już w latach 70-tych moi kuzyni z Francji jeździli tam by taniej kupić sprzęt HiFi (tak to się wtedy nazywało).Czy już wszystko jest jasne ????

      Usuń
  35. Strasznie słaby, mój laptop z 2008 jest niewiele lepszy, ale jest..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mój laptop jest lepszy od twojego

      Usuń
  36. Dwurdzeniowy procesor 1.4 słaby...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej Były atlony z taktowaniem 1.4 z jednym rdzeniem

      Usuń
  37. "Dźwięk z wbudowanych głośników całkiem przyjemny." nie zgadzam się: choć sprawia wrażenie niezłej przestrzenności, to brzmienie jest plastikowe. Lepsze barwy ma choćby Cq60.
    Brak gates'owego ofiice można z powodzeniem zastąpić DARMOWYM i o takiej samej funkcjonalności LIBRE OFFICE (dawniej open office) - szczerze polecam.
    Po włożeniu nieco pracy, komputerek do zastosowań raczej biurowych.

    OdpowiedzUsuń
  38. A czy u kogoś może występują dziwne zakłócenia i jakby mora na przejściach tonalnych bo u mnie na odcieniach szarości jakby cały lcd pełzał i się ruszał , bardzo jest to męczące po jakimś czasie , jestem ciekawy czy to standardowo występuje czy nie

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy ten laptop ma wifi ?! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Komputer jest straszny co prawda kupiłem taki sam w Saturnie 1500 zł. ale zaczyna szwankować po 2 miesiącach pracy na nim. Po 4 miesiącach wyłącza mi się sam kur...
    to jest nie do zniesienia. Mało tego jak się wyłącza nie chce się włączyć. W grach na początku miałem z 60 fps może 100 czasami a teraz ledwo co 10 fps. Nie warto kupić takiego pseudo laptopa jest on żałosny moja ocena to 2/10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się całkiem z tobą nie zgodzę pisze z tego laptopa mam go już ok. rok i chodzi jak należy w 40%, a to że FPS spada to nie wina laptopa tylko GRY (ta gra to pewnie GTA 4 jak mówisz że spadają fps'y) fifa 12 chodzi na nim cudownie, co ciekawe nawet max payne 3 a ty tu piepszysz że taka ocena...
      7/10

      Usuń
    2. Jeżeli się wyłącza sam, oddaj do serwisu.

      Usuń
  41. Powiem tak jak za tą cenę ten laptop jest ok nawet chodzi mi pes 2013 który ma duże wymagania i inne gry z sieci i jak najbardziej ten laptop nadaje się do gier dziekuje :-D

    OdpowiedzUsuń
  42. laptopa posiadam dwa lata i jest naprawdę świetny ! nigdy bym go nie zamienił nawet za laptopa za 3-4 tyś zł . wszyscy w rodzinie go uzywali kazdy robił co chciał i nadal pomimo ciągłego używania laptop świetnie działa . naprawdę udany zakup ! polecam wszystkim ! ja obecnie zamawiam takiego samego puki jeszcze są na allegro !

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciulstwo dla ubogich ciałem duchem i portfelem

    OdpowiedzUsuń
  44. Kupilem ten komputer jakis czas temu i musze przyznac ze komputer spisuje sie fatalnie. Nie potrafi obsluzyc podsawowych funkcji. Strony intenetowe ciezko chodzą a ładowanie jakiegokolwiek programu trwa wiecznosc. Nie opisze Wam wszystjich zlych rzeczy jakie znajdziecie w tym komputerze, poniewaz jest ich za duzo. Nie polecam kupowac tego sprzetu chybq ze Chciecie stracic prawie 1300 zlotych.

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo dobry wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli nie jesteś zalogowany wybierz opcję "Komentarz jako:" następnie "Nazwa" i wpisz swoje imię lub pseudonim. Ułatwi to komunikację między użytkownikami. Obraźliwe komentarze oraz linki do stron nie na temat będą usuwane.

Reklama 2